تحقیق درباره کاربران اینترنتی و شبکه های اجتماعی

دانلود پایان نامه

8.33%
مجموع


36
100.00%
منبع: (نگارنده، 1394 )
4-6-20 بررسی روشهای بازاریابی هوشمند موثرتر و کاربردی تر
طبق آنچه در جدول زیر نشان میدهد شبکه های اجتماعی از مقبولیت بیشتری نسبت به سایر موارد برخوردار می باشند و سپس وبلاگ های گردشگری، خبرنامه های الکترونیکی ، برنامه های کاربردی موبایل ، خبرنامه و کدهای QR در رده های بعدی قرار دارند. امروزه حجم عظیمی از اطلاعات در شبکه های اجتماعی، و بلاگ ها، سایت های تسهیم اطلاعاتی و سایت های شبکه های اجتماعی و نیز بازی های آنلاین در دسترس هستند. شبکه های اجتماعی تاثیر بسیار مهمی بر چگونگی ارتباط کاربران اینترنت دارند. امروزه کاربران اینترنت به دنبال تحقیق و تقسیم اطلاعات شان هستند. نتایج نشان می دهد هنگامی که اکثر کاربران تمایل بیشتری به استفاده از شبکه های اجتماعی برای تبلیغات دارند . دلیل استقبال از شبکه های اجتماعی این است که کاربران اینترنتی می توانند پاسخ اغلب نیازهای خود در این وب سایت ها به صورت آنلاین پیدا کنند .کاربران می توانند در شبکه های اجتماعی پروفایل های شخصی خود را که شامل مشخصات، تصاویر ، علایق و… می باشد، بسازند .اما شبکه‌ای‌شدن این وب‌سایت‌ها از جایی آغاز می‌شود که هر کاربر لیستی از دوستان تهیه می‌کند و این پروفایل‌های شخصی به یکدیگر متصل می‌شوند. هر کاربر می‌تواند دوستان و آشنایانی که در همان شبکه‌ی اجتماعی حضور دارند را به لیست دوستان خود بیفزاید. همچنین کاربران می‌توانند با جست‌وجو در پروفایل‌های کاربران و مشاهده‌ی مشخصات آنها با افراد جدیدی آشنا شوند و لیست دوستان خود را گسترده‌تر کنند. اینها ابتدایی‌ترین امکانات شبکه‌ های اجتماعی است و این وب‌سایت‌ها در سال‌های اخیر تلاش کرده‌اند. امکانی شبیه به وبلاگ‌ها و میکروبلاگ‌ها برای نوشتن مطالب کوتاه و یادداشت‌های روزانه و فضایی شبیه به سایت‌های عکس برای قرار دادن تصاویر شخصی، ایجاد فضایی شبیه به چت برای گفت‌وگوهای فوری میان کاربران، قابلیت ساختن اتاق‌های گفت‌وگو و صفحات هواداری شبیه به فروم‌های اینترنتی از جمله ساده‌ترین این امکانات است. شبکه‌ های اجتماعی متناسب با نوع موضوع فعالیت‌شان امکانات دیگری از قبیل خبرخوان‌های اینترنتی، بازی‌های آنلاین، قابلیت آپلود کردن ویدئوها و فایل‌های کامپیوتری و برقراری ارتباط با سایر رسانه‌های شخصی را نیز در گزینه‌های‌شان دارند. بدین ترتیب می‌بینیم که اغلب امکاناتی را که کاربران اینترنتی پیش از این از طریق مراجعه به چندین وب‌سایت کسب می‌کردند، یک‏جا در شبکه‌ های اجتماعی دریافت می‌کنند. پس بی‌دلیل نیست که کاربران بخش قابل توجهی از زمانی را که در اینترنت به‌سر می‌برند در شبکه‌ های اجتماعی حضور دارند و به این دلیل از مقبولیت بیشتری برخوردار است .
جدول شماره 4-24 جدول فراوانی میزان روش های کاربردی و موثر بازاریابی هوشمند
روش های بازاریابی
مطلب مرتبط :   دانش آموزان دختر و جنسیت آزمودنی ها

فراوانی

جستجو در سایت ما :


شبکه های اجتماعی
26
برنامه های کاربردی موبایل
9
کدهای QR
6
خبرنامه های الکترونیکی
14
وبلاگ های گردشگری
16
خبرخوانی RSS