فراز سرویس با استفاده از تجهیزات درجه یک و بکارگیری جدیدترین متدهای لوله بازکنی مطابق با استانداردهای جهانی، خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه را در بالاترین سطح ممکن به مشتریان عزیز ارائه می‌کند. سال‌ها تجربه موفق، فراز سرویس را به نامی آشنا و قابل اعتماد تبدیل کرده است.

شرکت فراز سرویس دارای پنج شعبه در نقاط شمال، غرب، مرکز، شرق و جنوب تهران و همچنین دارای دو شعبه در کرج است، بنابراین کلیه شهروندان می‌توانند از خدمات لوله بازکنی تهران و کرج فراز سرویس استفاده کنند. فراز سرویس با استفاده از تجهیزات درجه یک و بکارگیری جدیدترین متدهای لوله بازکنی مطابق با استانداردهای جهانی، خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه را در بالاترین سطح ممکن به مشتریان عزیز ارائه می‌کند. سال‌ها تجربه موفق، فراز سرویس را به نامی آشنا و قابل اعتماد تبدیل کرده است.

در صورت داشتن هرگونه مشکل در زمینه فاضلاب یا چاه منزل یا محل کارتان با کارشناسان شرکت فراز سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در کمتر از نیم ساعت خود را به محل شما برسانند.

انواع خدمات فراز سرویس در تهران و کرج

خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه فراز سرویس را می‌توان در ۴ گروه اصلی دسته‌بندی کرد که عبارت‌اند از:

  • لوله بازکنی
  • لایروبی و تخلیه چاه
  • تشخیص ترکیدگی لوله
  • رفع بوی بد فاضلاب

لوله بازکنی شمال تهران

شعبه شمال فراز سرویس برای ارائه خدمات لوله بازکنی در شمال تهران به محلات تجریش، نیاوران، قلهک، دروس، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، دزاشیب، آجودانیه، سوهانگ، اقدسیه، زعفرانیه، ولنجک، کامرانیه، جردن، محمودیه، اوین، فرمانیه، ونک، الهیه، درکه، ظفر و … .

لوله بازکنی غرب تهران

شعبه غرب فراز سرویس برای ارائه خدمات لوله بازکنی غرب تهران در محلات جنت آباد، سعادت آباد، چیتگر، دهکده المپیک، اکباتان، شهرک غرب، کن، تهران ویلا، فردوسی، میدان آزادی، شهران، آریا شهر، ستارخان، صادقیه، طرشت، شهرک امیرکبیر و … .

لوله بازکنی جنوب تهران

شعبه جنوب فراز سرویس برای ارائه خدمات به تمام محله‌های جنوب تهران مانند نازی آباد، عبدل آباد، شهرک ولیعصر، بهاران، خیابان قزوین، میدان ابوذر، آذری، یافت آباد، خزانه، میدان خراسان، خیابان هرندی، دروازه غار، اتابک و … .

لوله بازکنی شرق تهران

شعبه شرق فرازسرویس برای ارائه خدمات به ساکنان محله‌های تهرانپارس، نارمک، میدان رسالت، سرخه حصار، نظام آباد، پیروزی، مجیدیه، نیروی هوایی، حکیمیه، شهرک زیتون، حشمتیه، خیابان گرگان و … در نظر گرفته است.

لوله بازکنی کرج

شرکت فراز سرویس یکی از شرکت‌های معتبر و حرفه‌ای در زمینه ارائه خدمات لوله بازکنی کرج است. این شرکت با تجربه و متخصصین خود، خدمات با کیفیت و با قیمت‌های مناسب به مشتریان خود ارائه می‌دهد. از جمله مناطق که شرکت فراز سرویس در استان البرز در آن‌ها فعالیت دارد، می توان به مناطق عظیمیه، فردیس، گلشهر، گوهردشت، شاهین ویلا، جهانشهر، مهرشهر، مهرویلا، ماهدشت، محمدشهر، کوهسار، اندیشه، هشتگرد، نظرآباد، طالقان و کمالشهر اشاره کرد.

علت گرفتگش لوله های فاضلاب در منزل

گرفتگی لوله‌ها در منزل می‌تواند به دلایل مختلفی اتفاق بیافتد. در زیر به برخی از علل رایج برای گرفتگی لوله‌ها در منزل اشاره می‌کنم:

  1. تجمع چربی و روغن: در لوله‌های حمام و آشپزخانه، چربی‌ها و روغن‌های موجود در آب و ضایعات غذایی ممکن است به تدریج تجمع کنند و باعث گرفتگی لوله‌ها شوند.
  2. توده‌های آلودگی: ذرات آلوده، خاک و مواد معلق ممکن است به طور تدریجی در لوله‌ها رسوب شده و توده‌هایی را تشکیل دهند که منجر به گرفتگی لوله‌ها می‌شوند.
  3. توده‌های مواد غیرقابل حل: استفاده از موادی مانند پوشال یا محلول‌های شیمیایی غیرقابل حل می‌تواند به تشکیل توده‌های مانع در داخل لوله‌ها و در نتیجه گرفتگی آنها منجر شود.
  4. خرابی لوله‌ها: لوله‌های خراب یا ترک‌دار ممکن است آب را به درستی عبور ندهند و منجر به گرفتگی لوله‌ها شوند.

برای برطرف کردن گرفتگی لوله‌ها، معمولاً بهتر است از خدمات یک شرکت تخصصی لوله بازکنی استفاده کنید تا با استفاده از تجهیزات مناسب و تکنیک‌های صحیح، مشکل را برطرف کنند و جریان آب را در لوله‌ها بهبود بخشند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   همه چیز در مورد آگهی رایگان اینترنتی

فنر زنی توالت ایرانی و فرنگی با فراز سرویس

یکی از بهترین روش‌ هایی که در لوله بازکنی تخصصی فراز سرویس استفاده می‌ شود، فنر زنی توالت ایرانی و فرنگی است. استفاده از فنر باعث می ‌شود تا هر وسیله ‌ای که در چاه افتاده و عبور جریان آب و فاضلاب را باسختی مواجه کرده ‌است به‌ راحتی رفع شود. البته توجه کنید که لوله بازکنی توالت ایرانی و فرنگی با فنرزنی به یک متخصص مجرب و ماهر نیاز دارد؛ زیرا جنس توالت ایرانی و فرنگی از سرامیک است و در صورت استفاده نادرست از فنر باعث آسیب به سرامیک می‌ شود. به‌ کارگیری فنرهایی با متراژ مناسب به ‌منظور رفع گرفتگی چاه و لوله یکی از اقدامات مهم سرویس کاران است. درنتیجه دیگر دغدغه‌ ای از بابت رفع گرفتگی چاه فاضلاب خود نخواهید داشت و در صورت وقوع هر نوع گرفتگی می‌توانید با لوله بازکنی تخصصی فراز سرویس ارتباط برقرار کنید.

سرویس کاران این مجموعه ابتدا با بررسی محل گرفتگی و علت آن روش مناسبی برای رفع گرفتگی لوله‌ های انتخاب می کنند. اگر روش در نظر گرفته‌ شده توسط متخصصان فنرزنی باشد، فنر را به دستگاه وصل کرده و سر فنر را درون لوله مورد نظر قرار می‌ دهند. سپس با روشن کردن دستگاه و چرخاندن فنر هر وسیله ای که داخل لوله توالت گیر کرده باشد از بین برده می شود و مسیر لوله فاضلاب باز خواهد شد. توجه داشته باشید که دستگاه‌ های مورد استفاده توسط لوله بازکنی تخصصی فراز سرویس کاملا به‌ روز بوده و هنگام استفاده از آن‌ ها فاضلاب به‌ جایی پخش نمی‌ شود.

چرا فراز سرویس؟

شرکت فراز سرویس نسبت به دیگر رقبای ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی در شمال تهران به دلایل زیر می‌تواند برای شما مناسب باشد:

  1. تجهیزات پیشرفته: شرکت فراز سرویس از تجهیزات پیشرفته و دستگاه‌های بروزرسانی شده برای بازکنی لوله‌ها و تخلیه چاه‌ها استفاده می‌کند، که به شما کمک می‌کند تا مشکل خود را با کیفیت بالا و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کنید.
  2. تنوع خدمات: شرکت فراز سرویس در زمینه بازکنی لوله‌های آب و فاضلاب، تخلیه چاه‌های فاضلاب و حوضچه‌های آبی، شستشوی لوله‌ها، تعمیر و تعویض لوله‌های خراب و بررسی و تشخیص مشکلات لوله‌ها ارائه خدمات می‌دهد. این تنوع در خدمات باعث می‌شود تا شما با یک تماس تمامی مشکلات خود را به صورت یکجا حل کنید.
  3. نیروی متخصص: تیم فنی شرکت فراز سرویس از نیروی مجرب، متخصص و مجربی تشکیل شده است که در زمینه بازکنی لوله‌ها و تخلیه چاه‌ها آموزش دیده‌اند و توانایی حل مشکلات مربوطه را دارا هستند.
  4. خدمات شبانه‌روزی: شرکت فراز سرویس خدمات لوله بازکنی را به صورت شبانه‌روزی و در تمامی روزهای هفته ارائه می‌دهد، بنابراین هر زمان که نیاز به خدمات لوله بازکنی داشتید، می‌توانید با این شرکت تماس بگیرید.

سفارش خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه فراز سرویس

شما عزیزان می‌توانید سفارش لوله بازکنی و تخلیه چاه را به صورت تلفنی یا آنلاین در سایت فراز سرویس به آدرسfarazservice.com  ثبت کنید. برای این منظور لازم است که شرح دقیق خدمات مورد نیاز خود را با کارشناسان فراز سرویس در میان بگذارید. سپس همکاران ما در عرض کمتر از ۳۰ دقیقه در مکان اعلام شده از سوی شما عزیزان حضور پیدا می‌کنند. پس از بررسی‌های کارشناسی و عیب‌یابی، عملیات لوله بازکنی و تخلیه چاه با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام می‌شود. در پایان حتما تست سلامت و کیفیت خدمات در حضور مشتری انجام می‌شود. پس از پایان کار محل تمیز شده و تحویل داده می‌شود بنابراین نگران آلودگی و کثیف کاری نباشید.