پوشش سقف شیبدار 80*90

  1. نمودار نیروی برش پایه- تغییرمکان در سازه تقویت شده با ملایمت قابل قبولی بالا می رود و افت ناگهانی از خود نشان نمی دهد. به علت تولید تیرچه و بلوک در کارخانه نیروی انسانی کمتری مورد نیاز است . و کلام آخر، ورق آندولین با لوگوی مخصوص و علامت تجاری آندولین روی آن حک شده و تولید می شود و این حرکت به هیچ عنوان از زیبایی آندولین کم نکرده بلکه به خاص شدن آندولین کمک میکند. استفاده ازسقف شیبدار نه تنها به عمر بنا و کاهش خسارت به بنا کمک می کند، بلکه باعث هرچه زیباتر شدن نمای یک ساختمان می شود ، زیرا در نمای ساختمان، نمایی به غیر از دیوار ها برای ساختمان ایجاد می کند و در داخل ساختمان، سقف بلند تر می شود، حجم داخلی ساختمان بیشتر می شود و اتاقی کوچکی که به اتاق زیر شیروانی معروف است، بسته به نیاز و سلیقه افراد در ساختمان ایجاد می شود.

دانلود رایگان نقشه اتوکد سازه فضاکار

در ضمن اجرای این نوع پوشش سقف برای سوله سریع تر از انواع دیگر انجام می شود و این سرعت موجب کمتر شدن زمان اجرا و در نتیجه هزینه می شود. سقف های شیبدار نسبت به سقف های مسطح دارای وزن کمتری هستند و اجرا و نصب آنها آسان تر و سریع تر می باشد. آب روی سقف شیبدار با سرعت از روی بام ساختمان خارج می شود و کمک می کند آسیبی به بنا نرسد و بنا دچار نم ، رطوبت و یا نشتی آب نشود. پوشش سقف آندولین با میخهای حلقوی نصب می شوند و باید به گونه ای باشند که سوراخی در سقف ایجاد نشود و باعث نفوذ آب به داخل بنا گردد. البته می توان از هر نوع عمل جوشکاری مناسب ، جهت اتصال اعضای خرپا استفاده کرد ، مشروط بر آنکه در مرحله جوشکاری ، از سطح مقطع اعضای خرپای تیرچه کاسته نشود ، مشخصات مربوط به جوشکاری باید مطابق آئین نامه های معتبر داخلی یا خارجی باشد.

سیستم سازه های فضاکار از مدل های یکسان و تکرار شونده ای به صورت متوالی تشکیل شده اند و اعضای آن تحت فشارهای کششی و خمشی قرار دارند. سیم های فلزی، رشته ها و میله های باریک مثال هایی از اعضای کششی هستند که رفتاری مانند کابل ها دارند. در مراحل اجرای یک سقف شیبدار، پس از اتمام اجرای سقف طبقه آخر، پوشش سقف شیبدار بر روی آن نصب میشود. هزینه طراحی و اجرای چنین سقفهایی در قیاس با سایر سقفهای قدیمی بسیار بیشتر خواهد بود. استفاده از مدل های سفالی تایل شیروانی بیشتر برای ساختمان هایی با نماها و سبک های قدیمی توصیه می شود. از این رو معمولا پوشش آندولین دارای گارانتی بسیار خوبی می باشد. بهتر است بدانید که مرسوم ترین نوع سقف شیبدار سقف چندبر ساده می باشد که در دو سمت این مدل از سقف ها یک چند ضلعی قابل تشخیص است و در دو سمت دیگر یک مثلث دیده میشود.

پوشش سقف سوله ضروری

اما خوب است بدانید که قیمت آنها همیشه ثابت نخواهد بود ، بنابراین اگر برای استفاده طولانی مدت از آن نیاز به پوشش دارید توصیه می شود از سقف های upvc استفاده کنید. به طور مثال عامل خیرگی در طولانی مدت سبب خستگی چشم و کاهش قدرت دید افرادی که ساعتهای زیادی در سالن هستند میشود. در این مثال اگر از نمای ۳۰ سانتی استفاده گردد نحوه محاسبه متراژ نما به صورت سه در چهار خواهد بود که مجموع آنها ۱۲ مترمربع خواهد شد و در انتهای دامپای زیردامنه محاسبه می گردد. در این مثال متراژ کار تمام شده با زیر بنای هشت در هشت به عدد ۱۶۸ متر مربع خواهد رسید ،که اگر کار مورد قرارداد بابت هر متر مربع n تومان ذکر شده باشد عدد n در ۱۶۸ ضرب خواهد شد و هزینه تمام شده کار به دست خواهد آمد . حداقل تعداد میلگرد کششی دو عدد بوده و سطح مقطع میلگردهای کششی از طریق محاسبه تعیین می شود . همچنین مقاومت فشاری بتن برابر ۳۰ مگا پاسگال تعیین شده است. مزیت مهم این نوع سقف این است که می توان بر روی آن پنجره نصب کرد و به این ترتیب از نور طبیعی نهایت بهره را برد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   تنوع انواع کیف و استاندارد هایی که هنگام خرید باید در نظر بگیریم

با دانستن اطلاعت فوق و ابعاد در نظر گرفته شده جهت سوله اقدام به طراحی آن می نماییم که در نهایت تبدیل به نقشه ای اجرایی و اجرای سازه خواهد شد اما اجرای سازه ی سوله در ظاهر آسان اما در باطن مشکل است و تیم های مهندسی خاصی هستند که نسبت به اجرای سوله جزئیات پوشش سقف سوله اقدام می کنند. اما در نهایت به شما توضیح میدهیم که علت اینکه از نصابهای اذران دکور بهره مند شوید چیست. چند نمونه از شبکه های دولایه و سه لایه در شکل نشان داده شده است. سوله مشبک (سازه فضاکار) در حال حاظر با توسعه علم و فناوری، نیازها و خواستههای جدیدی در زمینهی مهندسی سازه بروز نموده است . معمولا زیر سازه سقف از انواع عایق های حرارتی، رطوبتی و صوتی استفاده می شود. امروزه مصالح بسیاری برای پوشش های سقف شیبدار مورد استفاده قرار می گیرد که علاوه بر این که عایق رطوبتی هستند، دارای ظاهری بسیار زیبا، مقاوم و سبک می باشند.

پوشش سقف شیبدار خانه ها

با ظهور تکنیکهای ساختمان سازی و مصالح ساخت و ساز جدید، سازه فضاکار مکرراً پاسخ مناسب به مسائل بوده و الزامات سبکی، اقتصادی و ساخت و ساز سریع را ارضا نموده است. سازه سقف شیبدار، معمولا برای اکثر سقف ها یکسان است و نوع پوششی که روی آن نصب می شود، نوع سقف شیبدار را مشخص می کند. پوشش سقف آندولین ورق پوششی همراه با مقاومت بالا است که کاملا مناسب جهت استفاده در پوشش سقف شیبدار می باشد. طراحی ویلا شیبدار شاید مهم ترین بخش کار در مسیر ساخت ویلا روی زمین شیبدار انتخاب مصالح مناسب است. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از پوشش سقف های شیبدار دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. در ساخت بام های شیبدار میتوان به مانند سقف های شیروانی از انواع مختلف مواد و مصالح بهره برد. اساس طراحی و ساختار آن مشابه سقف های شیروانی متقاطع بوده و برای تحت پوشش قراردادن بخش های مختلف ساختمان از چند بام شیبدار استفاده میشود. الگوهای خرپاها تکراری و خیلی ساده ساخته شده و طبق درخواست مشتری در طولهای مختلف برش داده میشود. توجه : وزن سقفها طبق وزن واحد حجمهای ارائه شده توسط آییننامه ۵۱۹ و مبحث ششم سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور میباشد. به همین دلیل توجه داشته باشید هنگام خرید آندولین به فضا و ارتفاع سقف مورد نیاز توجه داشته باشند.g