امروز در نظر داریم تا در این مقاله با شما در مورد اسپری دوفاز و نحوه انتخاب بهترین اسپری دوفاز با شما صحبت کنیم.

اسپری دوفاز یکی از محصولات مراقبت از مو می باشد که برای موارد مختلفی از جمله حالت دهنده مو، درخشان کننده مو، تغذیه مو، آبرسان مو، تقویت کننده مو، ضد وزی و صاف کننده مو استفاده می شود.

البته نباید فراموش کرد که اسپری موها متناسب با انواع مو مانند موی چرب و یا موی خشک متفاوت هستند و باید موقع خرید اسپری دوفاز مو به این نکات نیز توجه کرد.

اگر شما جزو کسانی هستید که بعد از هر بار استحمام موی خود را با سشوار خشک می‌کنید باید بدانید که خشک کردن مو با حرارت بالا چه اثرات مخربی روی موی شما خواهد داشت. بنابراین اگر میخواهید تا حد ممکن جلوی این اثرات مخرب را بگیرید باید از اسپری دو فاز استفاده کنید.

 

یکی از این محصولات آرایشی بهداشتی اسپری مو دو فاز است. اسپری دوفاز یک محصول تقویت کننده مو در دو نوع ترمیم کننده، براق کننده و نرم کننده است. اسپری مو دوفاز از موادی تشکیل شده است که مانند یک باند ظریف موهای آسیب دیده را در برمی گیرد و باعث ترمیم مو می شود.

 

انتخاب بهترین اسپری دو فاز برای انواع موهای خشک و آسیب دیده

پیش از اینکه به بررسی اسپری دو فاز بپردازیم برای کسانی که موی بسیار معجد و زبری دارند پیشنهاد می کنیم یه سری به پست بهترین ماسک داخل حمام زده و انواع مختلفی از ماسک های نرم کننده حمام را براساس جنس موی خود انتخاب کنند.

 

موهای فر و مجعد معمولا به مراقبت بیشتری نیاز دارند و به سختی شانه می شوند. آب و هوا نیز روی موها تاثیر بسیاری می گذارد که به همین دلیل باید به مراقبت و آب رسانی به موها پرداخت‌. اسپری موی دو فاز که در بیشتر آن ها از روغن آرگان استفاده شده است را معمولا قبل از استفاده سشوار روی مو اسپری میکنند تا هم باعث نرمی مو شود و هم از آسیب‌های سشوار یا اتوی مو جلوگیری کند. این محصول‌ها داری آبرسان قوی هستند که با استفاده طولانی مدت از این اسپری نرمی و لطافت مو را چندین برابر می‌کنید.

 

آیا اسپری دو فاز برای موی های فر کارایی دارد؟

اگر موهایتان فر است حتما بارها این جمله را شنیده اید که موهای شما خیلی زیباست، کاش موهای من هم فر بود! کسانی که این جمله را می‌گویند، فقط ظاهر زیبای موهای فر را می‌بینند و از دردسرهای آن بی‌خبرند. حتی اگر موهای فرهم نداشته باشید حتما برای یک بار هم که شده آرزوی داشتن موهایی فر یا مجعد را داشته اید. حقیقت این است که حفظ زیبایی موهای فر در طول روز، دشوارتر از چیزی است که به نظر می‌رسد.

 

اما به سادگی میتوان امواج و بافت موهای فر، زیبا، خوش حالت، محکم و پایدار داشت. رسیدگی و حفظ سلامت و حالت موهای فر امری طاقت فرسا و پر هزینه است دلیل آن هم این است که اغلب محصولات مناسب موهای فر سرشار از ترکیبات سیلیکونی و پارابن هستند که علاوه بر انکه انواع عوارض را برای موها حاصل دارند، باعث سنگینی، چرب شدن و افتادگی مو و از دست رفتن موج موها می‌شوند.

 

اسپری دوفاز موها را براق و نرم می‌کند و در پی آن شانه زدن مو برایتان آسان‌تر می‌شود. کسانی که موهای فر و مجعد و خشک دارند، همیشه برای شانه کردن موهایشان عذاب می‌کشند و اصلا دوست ندارند به سمت شانه بروند. اسپری دوفاز مو، گره موهایتان را باز می‌کند و به شانه اجازه می‌دهد که بین تارهای مو حرکت کند. بعد از خشک شدن روی موهای وز و فر، وز بودن موها را می‌گیرد و فر قشنگی به موها می‌دهد.

 

طریقه استفاده از اسپری دو فاز مو

قبل از مصرف، اسپری را خوب تکان دهید تا مواد درون آن به خوبی با هم مخلوط شوند.

سپس اسپری را در فاصله 15- 20 سانتی متری مو بگیرید و روی موهای نم دار اسپری کنید.

موها را شانه کنید و بعد از آن می‌توانید موهای خود را سشوار بکشید.

اسپری دوفاز مو نیاز به آبکشی ندارد و می‌تواند تا حمام بعدی روی موها بماند.

 

 

معرفی چند اسپری دوفاز قدرتمند و موثر

 

1- اسپری تقویت کننده مو بناکور با تکنولوژی جدید

تکنولوژی مدام در حال توسعه است. در این میان ما نیز مدام در حال تغییر هستیم. آسیب های محیطی، تغییر ساختاری و … موجب میشود که بیش از گذشته نیاز است همگام با تکنولوژی باشیم. در جدیدترین تکنولوژی که شوارتسکف آلمان به کمک متخصصان خود به آن رسیده است، پرایمر تقویت کننده با Bond Connector موجب اتصال مواد مراقبت و تقویت کننده به عمق ساختار مو شده علاوه بر ساختار سازی و تقویت مو، از آن در برابر اثرات محیطی، حرارت، شکستگی و … به خوبی محافظت میکند.

 

کوتیکول را می‌بندد و مواد فعال را در داخل قفل می‌کند تا نتایج ماندگاری داشته باشد. اسپری تقویت کننده مو بناکور با تکنولوژی جدید Bc Fortifying Primer ، حالت دهنده احیا کننده برای مراقبت روزانه از موهای ضعیف است، الیاف مو را تقویت، سطح مو را محکم کرده و درخشندگی می بخشد. همینطور گره زدگی و محافظت در برابر حرارت سشوار را تضمین می کند.

 

ویژگی ها :

 

  • پرایمر تقویت کننده با Bond Connector
  • حاوی کراتین هیدرولیز شده، ذرات کاتیونی، پانتنول و سیلیکون
  • مراقبت و تقویت کننده به عمق ساختار مو
  • کوتیکول را می‌بندد و مواد فعال را در داخل قفل می‌کند
  • احیا کننده برای مراقبت روزانه از موهای ضعیف
  • کاملا جذب میشود. بسیار سبک
  • از مو در برابر آسیب های حرارتی محافظت می کند
  • موها را براق و لطیف می کند
  • از بین بردن منافذ مو برای لطافت بیشتر
  • حجم 200 میل
  • محصول آلمان

 

روش مصرف :

جهت استفاده از اسپری تقویت کننده مو بناکور با تکنولوژی جدید Bc Fortifying Primer مقداری از این اسپری را بر روی موهای مرطوب اسپری نمائید سپس با دست و یا شانه ماساژ دهید. پس از استفاده از این اسپری نیازی به آبکشی موها نیست.

 

2- اسپری حالت دهنده موی فر کئون

داشتن موی فر یکی از آیتم های فوق العاده خاص در جذابیت خانم ها و آقایان است. اما نگهداری و مراقبت از موی احتیاج به مراقبت های خاصی دارد که اگر به خوبی رعایت نکنید، احتمالا از داشتن موی فر خسته خواهید شد. اما خبر خوب برای مو فرفری ها این که لاین مراقبت و حالت دهنده موی فر کئون برای شما آماده شده تا نگرانی شما در این خصوص به کمترین میزان برسد. پروتئین های موجود در اسپری حالت دهنده موی فر Keune Curl Defining Spray، امکان تقویت و درمان فیبر مو را دارند. توسط اسپری حالت دهنده موی فر کئون میتوانید فر موهای خود را جذاب و هیجان انگیز نگه دارید. روغن دانه تمشک به لطف ویتامین E و اسیدهای چرب امگا 3 ، 6 و 9 باعث تغذیه مو و مبارزه با وز شدن مو می شوند ، و همینطور موها مرطوب و نرم می شود.

سیستم Curl Bounce به کار رفته در این گروه، حاوی مواد تشکیل دهنده مشتق شده از چوب برای تقویت فرها و اصلاح الگوی آنها است. ایجاد فرهای درشت، لطیف، هیجان انگیز و زیبا. اسپری حالت دهنده موی فر کئون سرشار از مواد مغذی Keune Curl Defining Spray فرها را مشخص و آنها را نرم و براق می کند. همچنین موخوره را کاهش می دهد و قدرت نگهداری مناسبی دارد؛ بنابراین فرها در تمام طول روز زیبا می مانند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ایزی بست ، مرجع راهنمای خرید بهترین محصولات بازار

 

ویژگی ها :

  1. ایجاد فرهای درشت، لطیف، هیجان انگیز و زیبا
  2. حاوی مولتی ویتامین برای تقویت و تغذیه موها
  3. تقویت و درمان فیبر مو
  4. روغن دانه تمشک به لطف ویتامین E
  5. اسیدهای چرب امگا 3 ، 6 و 9
  6. بدون ایجاد هیچگونه سنگینی و چربی
  7. جلوگیری از وز شدن موها
  8. تامین رطوبت مورد نیاز مو
  9. کاهش موخوره در نتیجه ی استفاده

 

روش مصرف :

بعد از حمام و در حالتی که موی شما کماکان مقداری نم دارد، مقدار مناسبی از اسپری حالت دهنده موی فر کئون سرشار از مواد مغذی Keune Curl Defining cream رو روی موی خود ریخته، ماساژ دهید و پس از آن با سشوار دیسپانسر دار حالت مورد نظر خود را ایجاد نمایید

محصولات کئون با رعایت استانداردهای روز اروپا، به سرعت توانسته جایگاه مناسبی بین مردم ایجاد کرده و روز به روز به کیفیت محصولات و طرفداران آن اضافه میشود.

 

3- اسپری حجم دهنده فیتو مناسب موهای نازک

اسپری حجم دهنده فیتو مناسب موهای نازک Phyto Volumizing Spray یک درمان تجدید کننده مو است که برای نتایج کامل تر و ضخیم تر به موها بدن و قدرت می بخشد. در ریشه برای موهای پرپشت حجم می دهد. این اسپری از موها در برابر آسیب گرما محافظت می کند و با حرکات روان، موها را انعطاف پذیر می کند.

اسپری حجم دهنده فیتو فورا به ریشه ها حجم می دهد و خاصیت ارتجاعی و پشتیبانی از موها را فراهم می کند. محافظ حرارتی، فیبر را از گرمای سشوار محافظت می کند فرمولاسیون آن شامل پروتئین نخود، ابرمیوه سرشار از اسیدهای آمینه. فیبر را از درون مرطوب می کند. پشتیبانی ضروری برای موهای نازک و بدون حجم فراهم می کند. موها را تا شامپوی بعدی غلاف دهید عصاره علف کاپوچینا با خاصیت تقویت کننده روی پوست سر. به بلند شدن ریشه ها کمک می کند عصاره انگور، ماده فعال محافظ حرارتی با منشاء گیاهی. از مو در برابر استرس اکسیداتیو ناشی از گرما محافظت می کند. موها که به وضوح روشن تر می شوند، به طور طبیعی با حرکات روان و سبک شکل می گیرند فرمول غلیظ چند اسپری کافی است ریشه ها فوراً بلند می شوند.

 

ویژگی ها :

  1. حجم دهنده مو
  2. محافظ حرارت
  3. مناسب موهای نازک
  4. اثر تقویت کننده روی پوست سر. به بلند شدن ریشه ها کمک می کند
  5. از مو در برابر گرما محافظت می کند
  6. مناسب براشینگ

 

روش مصرف :

اسپری حجم دهنده فیتو را روی ریشه های مرطوب و قدهای میانی اسپری کنید، سپس آنها را شانه کنید تا محصول پخش شود. در مرحله اول خشک کردن، محصول را با انگشتان خود کار کنید تا ریشه ها بلند شوند. با استفاده از یک برس گرد، یک ظاهر طراحی شده را ادامه دهید.

 

4- اسپری دوفاز آبرسان بناکور 400 میل

اسپری دوفاز آبرسان مو شوارتسکف بناکور BC Moisture kick spray conditioner مناسب جهت موهای معمولی تا خشک به تغذیه کامل، تامین رطوبت و بهبود حالت‌پذیری موهای مواج، فر، زبر و شکننده می‌پردازد. این محصول دارای تکنولوژی Perfector سبب زیبایی، درخشش و انعطاف‌پذیری هر رشته می می‌گردد. فرمولاسیون این محصول دارای اسیدهیالورونیک جهت تامین میزان رطوبت پوست و موی سر بوده و از کم شدن آن جلوگیری می‌نماید. اسپری دوفاز آبرسان مو و نرم‌کننده رطوبت مورد نیاز موهای خشک را تامین و سبب طراوت و درخشش آنها می‌گردد. پانتنول یک ماده آبرسان بوده و موها را شفاف می‌نماید همچنین اسید آمینه و عصاره‎های گیاهی موجود ساختار درونی مو را استحکام می‌بخشد. از دیگر مواد موجود در اسپری دوفاز آبرسان مو بناکور کراتین جهت افزایش مقاومت و انعطاف‎پذیری، روغن سیلیکون برای پوشش کامل ساقه‌های مو و ایجاد لطافت و انعطاف‌پذیری آنها است. عصاره پروتئین جوانه گندم موها را ترمیم و تقویت نموده به آنها طراوت می‌دهد، همچنین پلیمرها و مواد کاتیونی نیز با پوشش کامل ساقه‌ها درخشندگی و انعطاف‌پذیری را بهبود می‌بخشد.

 

شوارتسکف آلمان با نوآوری و تکنولوژی های بروز دنیا، همواره توانسته محصولاتی مناسب مصرف کنندگان خود طراحی و تولید کند. از این رو محصولات بناکور را میتوان یک گروه مراقبتی مو بسیار ایده آل برای انواع موها دانست که هر نیازی را در موهای شما مرتفع مینماید. با اطمینان خاطر محصولات کمپانی شوارتسکف آلمان را از الینو تهیه کرده و از آن استفاده کنید.

 

مواد موثر :

اسید هیالورونیک: تامین رطوبت و افزایش انعطاف پذیری مو

اسیدهای آمینه و عصاره های گیاهی: افزایش استحکام و ترمیم ساختار مو

کراتین: افزایش مقاومت و انعطاف پذیری مو

پانتنول: تامین رطوبت و افزایش شفافیت مو

روغن سیلیکون: پوشش محافظ ساقه مو، افزایش لطافت، انعطاف پذیری و براقی مو

پلیمرها و مواد کاتیونی ویژه: پوشش ساقه مو، افزایش درخشندگی و انعطاف پذیری مو

عصاره پروتئین جوانه گندم: ترمیم، تقویت و طراوت موها.

 

روش مصرف :

جهت استفاده از اسپری دوفاز آبرسان مو محصول ابتدا اسپری را به خوبی تکان دهید تا 2 فاز این محصول به خوبی با هم مخلوط شوند، سپس بر روی موهای مرطوب و یا خشک اسپری نمائید. پس از استفاده از این محصول نیازی به آبکشی نمی‎باشد.

 

5- اسپری دوفاز آبرسان مو شوارتسکف بناکور

اسپری دوفاز آبرسان مو شوارتسکف بناکور BC Moisture kick spray conditioner مناسب جهت موهای معمولی تا خشک به تغذیه کامل، تامین رطوبت و بهبود حالت‌پذیری موهای مواج، فر، زبر و شکننده می‌پردازد. این محصول دارای تکنولوژی Perfector سبب زیبایی، درخشش و انعطاف‌پذیری هر رشته می می‌گردد. فرمولاسیون این محصول دارای اسیدهیالورونیک جهت تامین میزان رطوبت پوست و موی سر بوده و از کم شدن آن جلوگیری می‌نماید. اسپری دوفاز آبرسان مو و نرم‌کننده رطوبت مورد نیاز موهای خشک را تامین و سبب طراوت و درخشش آنها می‌گردد. پانتنول یک ماده آبرسان بوده و موها را شفاف می‌نماید همچنین اسید آمینه و عصاره‎های گیاهی موجود ساختار درونی مو را استحکام می‌بخشد. از دیگر مواد موجود در اسپری دوفاز آبرسان مو بناکور کراتین جهت افزایش مقاومت و انعطاف‎پذیری، روغن سیلیکون برای پوشش کامل ساقه‌های مو و ایجاد لطافت و انعطاف‌پذیری آنها است. عصاره پروتئین جوانه گندم موها را ترمیم و تقویت نموده به آنها طراوت می‌دهد، همچنین پلیمرها و مواد کاتیونی نیز با پوشش کامل ساقه‌ها درخشندگی و انعطاف‌پذیری را بهبود می‌بخشد.

 

مواد موثر :

 

اسید هیالورونیک: تامین رطوبت و افزایش انعطاف پذیری مو

اسیدهای آمینه و عصاره های گیاهی: افزایش استحکام و ترمیم ساختار مو

کراتین: افزایش مقاومت و انعطاف پذیری مو

پانتنول: تامین رطوبت و افزایش شفافیت مو

روغن سیلیکون: پوشش محافظ ساقه مو، افزایش لطافت، انعطاف پذیری و براقی مو

پلیمرها و مواد کاتیونی ویژه: پوشش ساقه مو، افزایش درخشندگی و انعطاف پذیری مو

عصاره پروتئین جوانه گندم: ترمیم، تقویت و طراوت موها.

 

روش مصرف :

جهت استفاده از اسپری دوفاز آبرسان مو محصول ابتدا اسپری را به خوبی تکان دهید تا 2 فاز این محصول به خوبی با هم مخلوط شوند، سپس بر روی موهای مرطوب و یا خشک اسپری نمائید. پس از استفاده از این محصول نیازی به آبکشی نمی‎باشد.