سفید, مشکی بعد از حرارت سفید

سعی بکنید هر نقطه را به مدت ۴۰ ثانیه در بالاترین دمای اتو آن را گرم نگهدارید و هر وقت یک ناحیه ۴۰ ثانیه اش کامل شد اتو را در قسمت دیگر اتو قرار بدهید تا این دما به همه قسمت های پازل سرایت بکند.
یکی دیگر از سری محصولات زیبای پازل ، قطعا و یقینا پازل مغناطیسی است. ویژگی منحصر به فرد این محصول به دلیل دارا بودن لایه مغناطیسی در پشت این پازل سبب تمایز فوق العاده این پازل با سایر پازل ها شده است.
شما می توانید با چاپ لیوان کاغذی فوری آگاهی و شناخت نسبت به برند خودتان را در بین مخاطبین خود ارتقا بدهید. شما می توانید با حک کردن لوگوی سازمانی خود برروی لیوانی که در آن نوشیدنی خورده می شود سبب تاثیر گذاری فوق العاده ای بر روی مخاطبین شما خواهد گذاشت
نحوه محاسبه هزینه لیبل یووی دوصاف هم متناسب با تعداد لت ۸٫۵ در ۴٫۸ که در سایز انتخابی شما می باشد محاسبه می شود، که به طور مثال سایز ۸٫۵x9.6 به دلیل اینکه دو برابر سایز استاندارد ۸٫۵ در ۴٫۸ می باشد دولت محسوب شده و هزینه آن نیز ۲ برابر کوچکترین سایز می باشد.
این نوع پرچم ها بیشتر بصورت یکرو به چاپ می رسد به دلیل شکل و نوع ایستادن بصورت یکرو از آن استفاده می شود ولی با این حال این قابلیت را نیز دارد که بصورت دو رو هم نیز از آن استفاده بشود.

چاپ عکس و شاسی مکعبی رومیزی

لیست قیمت انواع کارت ویزیت لمینت برجسته

چاپ سویشرت هودی سفید

ما در این مقاله قصد داریم اصول طراحی بنر را برای شما گوشزد کنیم امید است مورد فایده قرار بگیرد.
چاپ کارت ویزیت سلفون براق ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورصاف از جمله ارزان ترین و به صرفه ترین سری های کارت ویزیت با کیفیت و پرفروش مجموعه چاپ نفیس می باشد. گوشه های این سری کارت ویزیت به صورت دورصاف می باشد.
ما در مجموعه چاپ نفیس همواره در تلاش هستیم که بالاترین کیفیت پارچه دُرس ( پارچه داخل کرک مخصوص سویشرت ) را انتخاب و در بهترین تولیدی های بازار دوخته و در اختیار مشتریان گرامی خود قرار دهیم.

هزینه ۵۰۰۰ عدد سربرگ کتان ۱۲۰ گرم +A*

از اطراف کار لوگو و نوشته های مهم خود را 3 میلیمتر فاصله دهید.

سلفون دورگرد 9×6

پرچم رومیزی یادبود

هزینه بروشور تحریر 80 گرم با سایز گسترده A5 :

درخواست شاسی یا پلکسی ۲۰x۳۰ برای عکس ها

انتخاب کاغذ عکس بسیار مهم تر از نوع مارک کاغذ می باشد در نتیجه سعی کنید بیشتر به جنس کاغذ اهمیت بدهید.
و از دیگر عواملی که در زمان تحویل سفارش ها تاثیر گذار می باشد تیراژ سفارش است. ما همواره تلاش خود را می کند که سفارش های ثبت شده خود را طبق زمان مقرر ۱ الی ۳ روزکاری چاپ و به مشتریان گرامی خود تحویل نماید ولی در صورتی که سفارش پرچم شما بزرگواران بالای ۱۰۰ عدد باشد احتمال تاخیر در تحویل سفارش وجود دارد که حتما روی پیش فاکتور و قبل از ثبت نهایی سفارش زمان تحویل با مشتریان گرامی هماهنگ خواهد شد ولی برای سفارش های زیر ۱۰۰ عدد هیچ گونه محدودیتی برای تحویل وجود ندارد.
چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته مربع نیز برروی کاغذ مقوای ایندربرد ۳۰۰ گرم چاپ می شود که با روکش سلفون مات پوشش داده می شود و قسمت های دلخواه به انتخاب شما برجسته می شود. کارت ویزیت لمینت برجسته مربع مشابه کارت ویزیت لمینت مات مربع و یا کارت ویزیت لمینت براق مربع به صورت دورگرد و با چاپ دورو می باشد.
توصیه اول ما این است که شما می توانید این کار را به شرکت هایی که خدمات چاپ پازل را انجام میدهند واگذار بکنید و یا اینکه می توانید با یک ذره دقت و حوصله به راحتی خودتان می توانید این کار را در منزل انجام بدهید.
فرم های عمومی به این شکل هستش که در یک شیت کنار کار شما چندین کار دیگه قرار میگیرید و باعث می شود هزینه های مربوط به فیلم و زینگ بین طرح های مختلف تقسیم بشود ولی در فرم های اختصاصی تمامی طرح های شما روی یک فیلم و زینگ قرار میگیرید و تمامی هزینه های مربوط به آن را خودتان باید تقبل بکنید که از لحاظ هزینه برای شما بیشتر تمام می شود ولی اختلاف رنگ در فرم های اختصاصی به حداقل می رسد.

لیست قیمت بادکنک مالزی

حال طرح شما آماده است و می توانید بهترین نوشیدنی ها را درون آن میل بفرمائید.
به طور معمول سفارش های چاپ روی پرچم بین ۱ الی ۳ روزکاری در دفتر تهران چاپ و آماده تحویل می باشد. از این رو در وب سایت مجموعه امکان ثبت سفارش چاپ پرچم به دو صورت چاپ عادی ( 5 روزکاری ) و چاپ فوری ( دو روزه ) مقدور می باشد. سفارش های ثبت شده با چاپ فوری نهایتا تا یک روزکاری پس از تایید مالی سفارش آماده می شوند و سفارش های عادی نهایتا پس از 5 روز کاری آماده تحویل در دفتر تهران می باشند. کیفیت چاپ پرچم فوری و عادی هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند و علت تفاوت قیمت در دو سرعت چاپ روی پرچم به دلیل اولویت بخشیدن به سفارش های ثبت شده ی با چاپ فوری بر سفارش های عادی می باشد.

سایز سویشرت هودی سفید*

چاپ بروشور گلاسه ۱۷۰ گرم در ما روی ۳ سایز زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:
اگر ترجیح می دهید لیبل های خود را به صورت حرفه ای چاپ کنید، می توانید این کار را بصورت اختصاصی چاپ بکنید. این مورد انعطاف پذیری بیشتری برای شما خواهد داشت و راحت تر می توانید اون چیزی که مورد انتخاب شما هستش تولید بشود. هر یک از این لیبل ها دارای مزایای خاص خود می باشند و شما باید بطور کامل بررسی بکنید و ببینید کدام لیبل برای شما مناسب می باشد.
چاپ عکس یا طرح شما روی لیوان (ماگ) سرامیکی جادویی 11oz با بهترین کیفیت، دقت و تفکیک تصویر بسیار بالا بر روی بهترین نوع لیوان سرامیکی جادویی موجود در بازار صورت می‌پذیرد تا بتوانیم تمامی محصولات را از بابت کیفیت و مرغوبیت کالا 100% تضمین کنیم.
استفاده از رنگ های جذاب و خیره کننده چه در متون و یا چه در پس زمینه می تواند چشم هرکسی را به چاپ بنر شما جذب کند. دقت کنید که این هارمونی رنگی باید مطابق با هم باشد یعنی رنگ پس زمینه با رنگ متون باید تضاد داشته باشد و متون بیشتر دیده شود. برای مثال پس زمینه سفید با متون قرمز یا پس زمینه زرد با متون سفید این تضاد ها چشم هرکسی را به خودش جذب می کند.
هزینه هر ۱۰۰۰ عدد سلفون مات مخملی طلاکوب دورگرد +A*
یک قالب را انتخاب بکنید و شروع به شخصی سازی آن قالب بکنید. اگر قالبی که انتخاب کردید لایه باز بود به راحتی می تونید متن ها و تصاویرش را عوض بکنید و یک فاکتور کاملا اختصاصی برای خود تنظیم بکنید.

گام سوم: پرینت عکس

روش چاپ روی پرچم ایران

از ویژگی های چاپ زیر لیوانی سابلیمیشن امکان چاپ آن حتی در تعداد ۱ عدد می باشد. این ویژگی که هم اکنون در سامانه سفارش آنلاین ما فراهم می باشد که شما مشتریان گرامی می توانید اگر فقط حتی یک زیر لیوانی بخواهید برای خودتان سفارش دهید و یا به دنبال یک هدیه مناسب و البته ارزان قیمت برای یکی از دوستانتان باشید می توانید به صورت آنلاین اقدام به ثبت سفارش کنید و طرح اختصاصی و دلخواه خود را حتی در تیراژ یک عدد چاپ و درب منزل دریافت کنید.
کاغذ لاستر مات یکی از پرکاربرد و پرفروش ترین کاغذ عکاسی می باشد. این کاغذ عکس نسبت به سایر کاغذهای عکاسی از قیمت پایینی برخوردار است و قیمت پایین و کیفیت مطلوبی که دارد سبب محبوبیت هرچه بیشتر این کاغذ می شود. از این نوع کاغذ بیشتر برای چاپ عکس سیاه و سفید بسیار کاربرد دارد. جنس این کاغذ بشکل ماسه ای هستش و کیفیت رنگی مطلوبی برخوردار است و همین امر سبب مطلوب بودن عکس های تیره می شود
تیشرت زرد پنبه ای یقه گرد دارای الیاف نخ پنبه ۱۰۰% می باشد و جنس این تیشرت بسیار لطیف و خنک می باشند . ما با افتخار اعلام می دارد که تلاش خود را دارد که از بهترین پارچه های نخ پنبه کرمان و یزد برای دوخت تیشرت های پنبه ای خود استفاده کند و از بهترین و مجرب ترین خیاط های کشور برای دوخت اختصاصی کلیه تیشرت های خود بهره ببرد. دوخت تیشرت های مجموعه توسط بروز ترین تجهیزات در مرکز بازار کشور و به صورت اختصاصی با تیراژ بالا دوخت و تولید می شود .
در این مرحله اگر از لیبل های مشکی استفاده میکنید می توانید بلافاصله اون لیبل پوستی را از طرح خودتان بردارید و از تیشرت استفاده بکنید. ولی اگر از لیبل های روشن استفاده کرده اید اجازه بدید طرح سرد بشود و بعد اون کاغذ روی لیبل را با دست بردارید.
فقط به این نکات توجه داشته باشید که حتما پرینتر به سیستم متصل باشد و درایور آن هم نصب شد باشد و حتما اگر روی سیستم خود آنتی ویروس دارید قبل از دانلود فایل نرم افزار آن را غیر فعال کنید.

تیشرت طرح یلدا – ست زوج آقا

 

هزینه هر ۱۰۰۰ عدد سلفون مات دورگرد +A*

امیدوارم از این مقاله آموزش چاپ پدموس نهایت بهره برداری را برده باشید و بتوانید یک پدموس بسیار زیبا و خاص و جذابی داشته باشید.
تیشرت قرمز پنبه ای یقه گرد دارای الیاف نخ پنبه ۱۰۰% می باشد و جنس این تیشرت بسیار لطیف و خنک می باشند . ما با افتخار اعلام می دارد که تلاش خود را دارد که از بهترین پارچه های نخ پنبه کرمان و یزد برای دوخت تیشرت های پنبه ای خود استفاده کند و از بهترین و مجرب ترین خیاط های کشور برای دوخت اختصاصی کلیه تیشرت های خود بهره ببرد. دوخت تیشرت های مجموعه توسط بروز ترین تجهیزات در مرکز بازار کشور و به صورت اختصاصی با تیراژ بالا دوخت و تولید می شود .
همان طور که یادآور شدیم چاپ روی لیوان به صورت سابلیمیشن حرارتی انجام میشود و باعث می شود که رنگ های به خورد لعاب سرامیک لیوان برود و این این امر سبب می شود که این روش چاپ ماندگاری بسیار بالایی به طرح شما روی لیوان بدهد.

دستورالعمل های محصولات

تراکت A3 تحریر ۸۰ گرم خارجی

بنابراین سعی کنید بهترین رنگ ها متناسب با طرح پاکت خود را بدست آورید و با بهترین چاپ پاکت نامه ارزان در ارتباط باشید تا پاکت های خود را به زیبایی و در طیف رنگی متنوع به چاپ برسانید.سعی کنید در انتخاب رنگ نهایت دقت را داشته باشید انتخاب رنگ باید متناسب با طیف رنگی و سازمانی شما باشد.

رنگ تیشرت: طوسی

لیوان دسته و داخل رنگی

چرا باید یک برنامه وفاداری داشته باشیم؟

طلاکارت لمینت براق

قوانین نماد اعتماد الکترونیک
چاپ روی زیر لیوان در ما به صورت سابلیمیشن ( حرارتی ) انجام می شود که در این روش که امروزه یکی از مقرون به صرفه ترین و با کیفیت های روش های چاپ می باشد ، ابتدا طرح دلخواه شما توسط جوهر های مخصوصی برروی کاعذ های مخصوص این چاپ قرار می گیرد و سپس توسط دستگاه پرس طرح اختصاصی شما به زیر لیوانی منتقل می شود و پس از گذشت مدت زمانی که حرارت می بیند طرح تماما به آن منتقل می شود.
بسیاری از شرکت های بزرگ و مراکز اداری و تجاری برای چاپ ست های اداری خود نظیر انواع سربرگ و پاکت ها از کاغذ کتان ۱۲۰ گرم برای چاپ برند خود استفاده می کنند.
اگر از فرم قالب این لیوان به خوبی استفاده شود می توان طرح های ترکیبی زیبا و خارق العاده ای تولید کرد.

مرحله چهارم: سبک خود را بشناسید

برجسته طلاکوب 9×6

پاکت کارتی 140 گرم
ما سعی کردیم به راحتی شیوه چاپ بروشور و مزایای چاپ بروشور را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم توانسته باشیم اهمیت چاپ بروشور را برای شما بیان کرده باشیم.
ثبت سفارش آنلاین چاپ بادکنک چینی
در بسیاری از نرم افزار های گرافیکی همچون فتوشاپ ، کورل و … و یا با استفاده از یکسری قالب های آماده طراحی موجود در اینترنت می توانید طرح نزدیک به ایده خودتان را انتخاب بکنید و با استفاده از این نرم افزار های قید شده تغییراتی را متناسب با نیازمندی های سازمان خودتان تنظیم بفرمایید.

تیشرت طرح یلدا – ماه شب یلدا

مانند هر شیوه بازاریابی چاپ تراکت باید به‌طور خاص برای مخاطب هدف تولید و توزیع بشود تا بتواند اثربخش باشد. هنگام اجرای یک کمپین بازاریابی تبلیغاتی، باید بدانید که مخاطبان شما چه می خواهند.
اینستاگرام پلت فرم معمولی و ساده نیست و شما باید به آن توجه بسیار زیادی داشته باشید. از آنجا که محتوای آنها بر روی تصاویر و فیلم متمرکز است ، استفاده از آنها بسیار راحت تر است حتی وقتی که دیروقت و یا شب است. به همین دلیل است که طبق مطالعه انجام شده توسط شرکت های تحقیقاتی در امر بازاریابی و تبلیغات بهترین زمان برای ارسال پست ساعت 2 صبح است.

چاپ لباس ورزشی

درخواست شاسی یا پلکسی ۲۰x۲۵ برای عکس ها

در این مرحله پس از حذف پس زمینه و روتوش تصویر باید عکس خودتان را با درک کردن در آن سایز انتخابی قرار بدهید. و با استفاده از ابزار Ctrl+T سایز تصویر خودتان را کوچک و بزرگ بکنید تا در آن قاب مورد نظر خودتان در بهترین حالت قرار بگیرد.

تیشرت لانگ مشکی پنبه ای