بعد از آنکه نام شدن به عنوان کسی که برنده لاتاری شده است اعلام شد، باید به سراغ تهیه و ترجمه چند فرم، تکمیل فرم ds-260 و چند گام دیگر بروید. نکته اینجاست که هیچ کس ذاتا دانش و سواد انجام این مراحل را نداشته و برای مهاجرت بی‌دردسر به آمریکا بعد از قبولی در لاتاری، حتما باید از یک کارشناس حرفه‌ای در این مسیر کمک بگیرید. در این مطلب قرار است درباره صفر تا صد مراحل کاری بعد از برنده شدن در لاتاری برای شما صحبت کنیم. در بخش دیگری از مطلب هم بهترین گزینه برای تسهیل مهاجرت به آمریکا را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

برنده لاتاری شده ام، حال باید چه کنم؟

بعد از آنکه نام خود را درمیان برندگان لاتاری دیدید، باید به سراغ تهیه و ترجمه چند فرم بروید. این را بدانید که حتما در این مسیر باید از یک کارشناس مهاجرت کاربلد استفاده کنید. چرا که انجام درست این مرحله فنون و تاکتیک‌های خودش را دارد. گام بعدی که باید بردارید، بررسی و تکمیل یک فرم بسیار مهم، به نام فرم DS – ۲۶۰ است. شاید بسیاری از افراد این تصور را داشته باشند، که زودتر ارسال کردن این فرم سبب دعوت شدن زودتر ما برای مصاحبه می‌شود. این را بدانید که تکمیل سریع این فرم هیچ تاثیری روی زمان‌بندی دعوت کردن شما به مصاحبه نخواهد گذاشت. بنابراین هیچ گاه کیفیت انجام این کار را فدای کیفیت آن نکنید.

در گام بعدی باید به سراغ انواعی از امور پزشکی بروید. در این مسیر باید توسط پزشک معتمد سفارت آمریکا به خوبی معاینه شوید و آزمایش‌های پزشکی مختلف از جمله واکسیناسیون باید روی آن‌ها پیاده شوند. دولت آمریکا روی سلامت شهروندان خود حساس بوده و می‌خواهد مانع از سفر افراد دارای بیماری‌های مختلف به کشورش بشود. به همین دلیل آزمایش‌های پزشکی مختلفی را پیش روی شما می‌گذارد که مطمئن شود شما بیماری خطرناکی برای شهروندانش ندارید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   جک دو ستون تعمیرگاهی

درنهایت گام بعدی که باید برداشته شود انجام مصاحبه کاری در سفارت آمریکا است. شما باید به همراه فرزندان نوجوان و خانواده خود به سفارت آمریکا بروید و مصاحبه شوید. یادتان باشد که انجام هریک از این امور نیاز به دریافت مشورت‌های حرفه‌ای دارد. برای نمونه انتخاب سفارت آمریکا و نیز هماهنگی پزشک متعمد آمریکا را می‌توان در این باره مطرح کرد.

بهترین گزینه برای انجام امور بعد از برنده شدن در لاتاری

هم اکنون کارت سبز درخدمت شماست تا با استفاده از مشاوران کاملا حرفه‌ای شما را در مسیر مهاجرت به آمریکا کاملا یاری کند. انجام درست امور بعد از برنده لاتاری شدن را کاملا به ما بسپارید.