مسی در MLS

پس از دو سال پر دردسر در پاریس، مسی سرانجام راه خود را از هم جدا کرد و به MLS و به ویژه اینتر میامی پیوست – آخرین در رده بندی قهرمانی آمریکا. و به نظر می رسد که این بازیکن آرژانتینی از این وضعیت ضعیف برخوردار است.

مسی هرگز در پارایس آنقدر خوشحال به نظر نمی رسید، و این به دلایل زیادی برمی گردد، اما مطمئناً این حقیقت که واقعاً انتخاب او نبوده، به آن ربطی داشته است. این بار، مسی دقیقاً همان جایی است که می خواهد باشد و تصمیم می گیرد در ابتدای سال به جای هر باشگاه دیگری به میامی برود – باشگاهی که مطمئناً در آن بازنشسته خواهد شد.

تاثیر او بر باشگاه دیوید بکهام، در کنار هم تیمی های سابقش سرجیو بوسکتس و جوردی آلبا، از زمان اولین بازی او در اواخر ژوئیه محسوس بوده است. مسی در طول تعطیلات قهرمانی به اینتر میامی آمد، که به او اجازه داد در مسابقات جام اتحادیه، رقابتی بین باشگاه های MLS و لیگ MX، بازی کند.برای اولین بازی خود در رنگ های جدید، پاریسی سابق در حال حاضر شروع به تأثیرگذاری کرده است. تیم مسی مقابل کروز آزول با گلی که این بازیکن آرژانتینی در پایان بازی به ثمر رساند (90+4) 2-1 پیروز شد.

اقدام به عمل - CTA- کال تو اکشن

واکنش محسن فروزان علیه زنوزی و تراکتورسازی

اولین پیروزی که با گل قاطع قهرمان جهان در سال ۲۰۲۲ مشخص شد و در دیدارهای بعدی نیز استعداد خود را به طور کامل نشان خواهد داد. در مقابل آتلانتا یونایتد در بازی بعدی، مسی دوباره یک کپی تقریباً عالی ساخت. دو گل برای این آرژانتینی و همچنین یک پاس گل باعث می شود تا میامی با نتیجه ۴-۰ پیروز شود.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ‫‫‫100 هزار نمونه سوال رایگان فنی و حرفه ای با آزمون آنلاین

مسی در مقابل اورلاندو برای سومین بازی خود در ایالات متحده، بار دیگر خود را با به ثمر رساندن یک دبل متمایز کرد که دوباره به میامی ۳-۱ پیروز شد. لیونل مسی دوست دارد این نقش ناجی را با باشگاه جدید خود به عهده بگیرد و همچنان به اثبات آن ادامه می دهد. مقابل دالاس، میامی به لطف گل پولگا در ابتدای بازی پیش افتاد، قبل از اینکه ۳-۱ و سپس ۴-۲ پیش افتاد.

اما اینترمیامی در نهایت توانست در آخرین لحظات مسابقه به گل تساوی بپردازد، به ویژه به لطف یک ضربه آزاد استثنایی مسی که نتیجه را به ۴-۴ رساند.بازی در نهایت در ضربات پنالتی مشخص شد. مسی قبل از اینکه ببیند هم تیمی هایش کار را تمام می کنند ابتدا گل خودش را زد تا در نهایت برای چهارمین بازی متوالی پیروز شود.

یکی از بهترین هایی که تا به حال این کار را انجام داده است