املاک

 

خانه‌های قدیمی که در سرتاسر کشور ظاهر می‌شوند، به دلیل تعهدشان به فردیت معماری برجسته می‌شوند. ویکتوریایی ها، استعماری ها و تودورها تنها سه مورد از بسیاری از سبک های معماری هستند که امروزه اغلب تکرار نمی شوند. ساختن این سازه‌ها به سختی می‌تواند کاردستی و توجه به جزئیات را در خانه‌های مدرن پیدا کند، بنابراین اگر ویژگی‌های معماری نزدیک به بالای فهرست شما باشد، خانه قدیمی‌تر ممکن است مناسب باشد.

بسیاری از اقتصاددانان شاهد رکود در افق هستند. این همه خبر وحشتناکی برای افرادی است که در کار ساخت خانه های جدید برای یک خانواده هستند و اقتصاددانان می گویند احتمالاً قبل از اینکه بهتر شود بدتر می شود

خرید یک خانه منظره دیده نشده ممکن است یک حرکت مخاطره آمیز به نظر برسد. با این حال، خرید خانه بدون اینکه ابتدا آن را ببینید، آنقدرها هم که فکر می کنید غیر معمول نیست، به ویژه با توجه به همه گیری جهانی. در این مقاله، نحوه خرید یک منظره خانه را پوشش می دهیم، اینکه آیا باید آن را بخرید و مزایا و معایب آن برای خریداران خانه.

در هر ایالت، یک مشاور املاک و مستغلات باید «مجوز خود را با یک کارگزار مجاز آویزان کند». در صورت بروز هرگونه اختلاف، کارگزار مسئولیت قانونی نماینده را بر عهده می گیرد و کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که معاملات املاک و مستغلات با قوانین ایالتی و فدرال مطابقت دارد.

یکی از بهترین منابع بالقوه سرنخ در اینجا صرفاً رانندگی در اطراف محله مورد نظر و مواظب خانه‌هایی است که برای فروش هستند، به زودی وارد بازار می‌شوند یا در خرابی نسبی هستند. هیچ چیز مانع شما نمی شود که رویکرد مستقیم ضربه زدن به در را امتحان کنید یا آدرس ملک را یادداشت کنید و به آن نگاه کنید تا ببینید مالک آن چه کسی است، سپس با مالک تماس بگیرید تا قرار ملاقاتی بگیرید.

 

بسیاری از مردم آرزوی داشتن خانه خود را برای ثبات و آرامش ذهنی ناشی از آن دارند. اما ممکن است متوجه نباشید که داشتن خانه مزایای مالیاتی زیادی نیز دارد. در سال 2017، قانون کاهش مالیات و مشاغل (TCJA) به قانون تبدیل شد و تغییرات قابل توجهی در انواع کسرهایی که صاحبان خانه می توانند از آن استفاده کنند، ایجاد کرد. بیایید دقیق‌تر ببینیم که این تغییرات چیست و احتمالاً چگونه بر صاحبان خانه‌های فعلی تأثیر می‌گذارد.

پیش فروش چیتگر

املاک تجاری به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات اطلاق می شود که معمولاً غیرمسکونی هستند. هتل ها، انبارها، دفاتر و فروشگاه های خرده فروشی همگی نمونه هایی از سرمایه گذاری در املاک تجاری هستند. این نوع سرمایه‌گذاری‌ها معمولاً فعال در نظر گرفته می‌شوند و شامل مالکیت و اجاره فضایی توسط سرمایه‌گذار به کسب‌وکاری است که از آن استفاده می‌کند. درست مانند املاک مسکونی، شما می توانید با جمع آوری اجاره یا فروش ملک به عنوان ارزش افزایش یافته، جریان نقدی بیشتری کسب کنید.

فروش آپارتمان در تهران پول لازم 

این به این دلیل است که بسیاری از مالکان به دلیل افزایش مالیات، هزینه ها و هزینه های نگهداری تصمیم به فروش املاک گرفته اند.

در زمان تورم، عاقلانه است که پرداخت ماهانه وام مسکن را با حداکثر مبلغی که می توانید بپردازید، بپذیرید. تورم هزینه های سایر اقلام مانند گاز، غذا، پوشاک و لوازم الکترونیکی را افزایش می دهد. این هزینه زندگی شما را افزایش می دهد. بهتر است با نخریدن خانه فضای اضافی در بودجه خود باقی بگذارید که پرداخت وام مسکن شما را به حداکثر مقداری که در هر ماه می توانید بپردازید افزایش می دهد.

چه سرمایه گذار باشید، چه مستاجر یا فقط در مورد املاک و مستغلات کنجکاو باشید، احتمالاً نام مدیران املاک را شنیده اید – اما مدیر املاک چه می کند؟ وظایف مدیر املاک فراتر از آن چیزی است که انتظار دارید. آنها اغلب خیلی بیشتر از جمع آوری اجاره انجام می دهند. بیایید تعدادی از مسئولیت‌هایی که توسط مدیران املاک انجام می‌شود را بررسی کنیم و اگر تصمیم به همکاری با یکی از آنها دارید، می‌توانید انتظار داشته باشید.

چه در حال سرمایه گذاری برای برگرداندن ملک باشید و چه آن را به عنوان یک سرمایه گذاری اجاره طولانی مدت نگهداری کنید، هزینه های حمل در املاک و مستغلات باید در نظر گرفته شود. برای آشنایی با هزینه های حمل و نقل و نحوه محاسبه آنها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

خانه باز زمانی است که صاحب خانه و مشاور املاک او از عموم مردم دعوت می کنند تا ملک را مشاهده کنند، معمولاً در بازه زمانی 1 تا 3 ساعته. در طول رویداد، نماینده لیست به سوالات پاسخ می دهد، ویژگی های طراحی را اشاره می کند و اطلاعات تماس را برای هر شخص علاقه مند ثبت می کند. خانه های باز در واقع یک سنت دیرینه است که از اوایل دهه 1900 شروع شد.

مانند بسیاری از چیزها در ایالات متحده، خانه های آمریکایی بزرگ هستند. ظاهراً ما نیز فضای خود را بیشتر از والدینمان دوست داریم. بیایید تاریخچه مختصری از اندازه خانه را مرور کنیم: در سال 1973، اولین سالی که در حال حاضر اطلاعات سرشماری ایالات متحده در دسترس است، میانگین مساحت یک خانه در ایالات متحده 1660 فوت مربع بود. تا سال 2015، میانگین مساحت یک خانه به 2687 فوت مربع افزایش یافت ، اگرچه از آن زمان، شروع به کاهش کرده است.

خرید ملک اجاره ای یک تصمیم بزرگ با پیامدهای مالی بزرگ است. شما می خواهید مکانی را پیدا کنید که اجاره آن آسان باشد و ملکی متناسب با بودجه شما باشد، و سپس نحوه پرداخت هزینه ملک سرمایه گذاری جدید خود را قبل از اینکه بتوانید پیشنهادی ارائه دهید، بیابید. اگرچه هر ملک متفاوت است، فرآیند تصمیم گیری سرمایه گذاری هوشمند در ملک یکسان است.

به زبان ساده، سبد املاک و مستغلات مجموعه ای از دارایی های سرمایه گذاری املاک و/یا یک سند جامع است که جزئیات دارایی های سرمایه گذاری در املاک و مستغلات گذشته و حال شما را نشان می دهد. می توانید آن را بسیار شبیه به یک رزومه در نظر بگیرید. مجموعه شما می تواند شامل املاک اجاره ای، خانه های برگردانده شده و صندوق های سرمایه گذاری املاک و مستغلات ( REITs ) باشد.

با استفاده از امتیاز کاهش نرخ، کسانی که خانه‌ای را با استفاده از وام راکتی خریداری می‌کنند، می‌توانند بین 4 ماه تا 3 سال پس از تاریخ بسته شدن شما با کاهش هزینه‌های بسته شدن ، بازپرداخت مالی خود را انجام دهند. 3 ، 4 این شامل راکت وام مسکن است که اولین هزینه های ارزیابی، گزارش اعتبار، گواهی مالیاتی، و هزینه ثبت وام مسکن را از طریق اعتبار پرداخت شده توسط وام دهنده در زمان بسته شدن پوشش می دهد.

از یک طرف، اگر پول لازم برای پیش پرداخت، هزینه های بسته شدن و تعمیرات اجتناب ناپذیر را نداشته باشید ، خرید خانه می تواند دشوار باشد. از سوی دیگر، اجاره به شما کمکی نمی‌کند تا سهام خود را ایجاد کنید – یا شما را به صاحب خانه شدن نزدیک‌تر نمی‌کند.

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش امتیاز اعتباری‌تان این است که بدهی‌های معوقی را که دارید مشخص کنید و تا زمان پرداخت کامل آن را بپردازید. اگر مسئولیت کلی بدهی شما کاهش یابد، در این صورت فضایی برای گرفتن وام مسکن دارید که باعث می شود از نظر وام دهنده کمتر ریسک کنید.

هنگام انتخاب همکاری با مدیر املاک برای مراقبت از املاک سرمایه گذاری شما، هم مزایا و هم معایب وجود دارد. قبل از استخدام مدیر املاک، مزایا و معایب، بودجه و نیازهای شخصی خود را در نظر بگیرید.

وام دهندگان هنگام خرید خانه خیلی بیشتر از چک حقوق شما را در نظر می گیرند. نسبت بدهی به درآمد (DTI) و توانایی شما در پرداخت وام مسکن بیشتر از میزان پرداختی شما در نظر گرفته می شوداگر ساعت‌ها صرف گشت و گذار در خانه‌ها به صورت آنلاین و حضوری کرده‌اید تا با هر یک از آنها فروشنده‌های دلخواه پیدا کنید، ممکن است به این فکر کرده باشید که به طور کلی از خرید خانه منصرف شوید و به جای آن تصمیم بگیرید که مکان خود را از پایین به بالا بسازید. ساختن خانه شخصی شما می تواند فواید زیادی داشته باشد، مهمترین آنها این است که شما فرصت دارید دقیقاً به آنچه می خواهید برسید و خانه ای رویایی بسازید که تمام موارد موجود در لیست “خواسته ها و نیازهای” شما را بررسی کند – به شرطی که توانایی مالی داشته باشید. آی تی.خرید خانه فقط یک خرید ساده نیست. همچنین انتقال قانونی اموال از یک نهاد به نهاد دیگر است. از آنجایی که جنبه حقوقی این معامله می تواند بسیار پیچیده باشد، گاهی اوقات برای خریداران یا فروشندگان خانه منطقی است (یا حتی ضروری است) که از وکیلی استفاده کنند که بتواند به نفع آنها باشد. در حالی که احتمالاً در حین کار برای بستن خانه خود با هزینه های بی شماری دست و پنجه نرم خواهید کرد.اگر صاحب خانه ای هستید که می خواهید راه خود را با ملک فعلی خود جدا کنید، چند انتخاب دارید: فروش یا اجاره آن. این یک تصمیم مهم است که می تواند بر امور مالی و درآمد احتمالی شما تأثیر بگذارد. بنابراین، کدام گزینه بهتر است؟ بستگی به وضعیت مالی شما دارد. در اینجا چیزی است که باید قبل از تصمیم به فروش یا اجاره خانه خود بدانید.قراردادهای زمین جایگزینی برای تامین مالی سنتی وام مسکن توسط فروشنده است. آنها معمولاً زمانی استفاده می شوند که خریداران تمایلی به دریافت وام مسکن از طریق بانک یا سایر مؤسسات وام مسکن ندارند. آنها همچنین ممکن است به دلیل وضعیت اعتباری خود یا سایر دلایل صلاحیتی نتوانند وام مسکن دریافت کنند. به همین دلیل است که قراردادهای زمین رشد کرده و پس از بحران وام مسکن 2007-2010 گزینه مناسبی در نظر گرفته شده است .

قیمت درخواستی چیست، و چگونه می توانید قیمت خود را هنگام فهرست کردن خانه خود برای فروش تعیین کنید؟ به زبان ساده، قیمت درخواستی خانه به عنوان مقدار پولی تعریف می‌شود که یک فروشنده خانه می‌خواهد خریدار خانه برای خرید ملک بپردازد. صاحب خانه ای که مایل به فروش ملک خود است، به طور موثر قیمت درخواستی را به عنوان بخشی از فهرست املاک (به طور مستقل یا با یک عامل املاک) به امید جذب خریداران احتمالی در یک نقطه قیمت خاص، فهرست می کند. اما قیمت درخواستی یک خانه معمولاً این نیست که شما می توانید خانه خود را به چه قیمتی بفروشید .

این مطلب را هم از دست ندهید :   خریدار ضایعات آهن